Informacja prasowa, 21 października 2020

Polska Siatkówka na dłużej w #ZwycięskiejPaczce DPD

Mamy przyjemność poinformować, że Polski Związek Piłki Siatkowej pozostaje w #ZwycięskiejPaczce DPD na kolejne dwa lata. Decyzja o przedłużeniu współpracy z DPD Polska to kolejny istotny krok w budowaniu silnej, stabilnej pozycji Polskiej Siatkówki i ważny element dalszego rozwoju dyscypliny.  

- Bardzo cieszymy się z kontynuacji współpracy z DPD Polska, ponieważ dla nas jest to bardzo ważne partnerstwo. Ostatnie lata upłynęły pod znakiem wielu sukcesów sportowych i organizacyjnych Polskiej Siatkówki, ale był to także czas nieustannych wyzwań, w dużej mierze logistycznych. To dla nas bardzo cenne, że nawet w nagłych sytuacjach, które zdarzają się w sporcie, możemy liczyć  na niezawodne wsparcie DPD Polska – podkreśla Justyna Tkaczyńska, dyrektor marketingu Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach odnowionej umowy sponsoringowej DPD Polska pozostaje Oficjalnym Partnerem Logistycznym Polskiej Siatkówki, a to oznacza obecność marki podczas wszystkich kluczowych wydarzeń organizowanych przez PZPS w Polsce.

W tym miejscu warto przypomnieć, że w ciągu dwóch nadchodzących lat Związek będzie organizatorem największych siatkarskich wydarzeń: w 2021 roku jako  współgospodarz CEV EuroVolley Mężczyzn 2021 (w Polsce rozegrane zostaną spotkania grupowe naszej reprezentacji narodowej, cztery mecze 1/8 czempionatu, dwa starcia ćwierćfinałowe, obydwa półfinały, a także mecz o 3. miejsce i wielki finał ME 2021), a w 2022 roku jako jeden z dwóch gospodarzy (obok Holandii)  FIVB Mistrzostw Świata w Kobiet 2022. W przyszłym roku na polskich kibiców czekają także emocje podczas kobiecych i męskich turniejów w ramach FIVB Siatkarskiej Ligi Narodów.  

- Jesteśmy dumni, że przez kolejne lata będziemy mogli cieszyć się tytułem Oficjalnego Partnera Logistycznego Polskiej Siatkówki. Możliwość wspierania Polskiego Związku Piłki Siatkowej w jego codziennych działaniach oraz dużych przedsięwzięciach, takich jak współorganizowanie mistrzostw świata to dla nas nobilitacja, ale też ważne doświadczenia biznesowe. Partnerstwo pozwala nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, którymi są  partnerzy polskiego sportu oraz wierni i wyjątkowi kibice polskiej siatkówki. To doskonała okazja, by jako sponsor Związku pokazać im, że chętnie angażujemy się w rozwój polskiego sportu i wspieramy zasady fair play – komentuje Łukasz Zembowicz, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.

DPD Polska jest liderem polskiego rynku kurierskiego. W 2019 roku firma odnotowała niemal 2,1 mld zł przychodów i doręczyła 157 mln paczek. Współpracuje z nią prawie 7 tys. kurierów. DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej, która doręcza codziennie 5,3 mln przesyłek na całym świecie z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji można znaleźć na: https://www.dpd.com/pl/pl/

www.pzps.pl to oficjalny serwis Polskiego Związku Piłki Siatkowej