Filip Grądek, 31 lipca 2018

Pij Polskie Soki – w Warszawie i w Zakopanem

Marka ORLEN rozpoczęła dziś akcję #PolskieSoki, która jest wyrazem wsparcia koncernu dla sadowników, patriotyzmu gospodarczego, ale też wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów – z badań opinii wynika bowiem, że aż 87% konsumentów do zakupu produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu.

Pij Polskie Soki - konferencja prasowa ORLEN

Akcję zainaugurowano podczas konferencji prasowej na stacji ORLEN w Warszawie, gdzie do dyspozycji licznie zgromadzonych dziennikarzy byli Prezes Zarządu PKN ORLEN Daniel Obajtek, Patrycja Klarecka, członek zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej oraz goście – przedstawiciele firm, które w programie „Pij Polskie Soki” będą współpracowały z Orlenem. W roli ambasadora Polską Siatkówkę reprezentował Paweł Woicki - prywatnie preferujący soki marchwiowe i jabłkowe.

Pij Polskie Soki - degustacja w COS OPO Zakopane

Tymczasem ponad 400 km dalej, w Zakopanem do akcji przyłączyli się siatkarze reprezentacji Polski, którzy przygotowują się właśnie do nadchodzących mistrzostw świata. Degustacja soków wypadła nadzwyczaj pomyślnie, na co dowód można znaleźć w załączonych galeriach.

www.pzps.pl to oficjalny serwis Polskiego Związku Piłki Siatkowej