Anna Daniluk, 10 marca 2022

Pierwsze posiedzenie Wydziału Marketingu

W środę w Polskim Związku Piłki Siatkowej po raz pierwszy obradował Wydział Marketingu, którym kierował Przewodniczący – Piotr Gacek.

Posiedzenie miało charakter organizacyjny. Podczas dyskusji sporo czasu poświęcono komunikacji pomiędzy pionem marketingu a wydziałem. Choć Wydział Marketingu w teorii powinien pełnić funkcje nadzorcze nad działaniem pionu, to jego członkowie wykazują ogromny zapał do pracy także w kwestiach kreatywnych oraz w konkretnej realizacji zadań marketingowych.

- Bardzo się cieszę, że do naszego grona dołączyły osoby o dużym doświadczeniu marketingowym, z którego z pewnością będziemy korzystać. Są to ludzie, którzy działają bardzo prężnie nie tylko w najwyższych klasach rozgrywkowych, ale także eventowo – powiedział Piotr Gacek, Przewodniczący Wydziału MarketinguWłaśnie dlatego wiem, że nie zabraknie nam pomysłów. Jestem przekonany, że nikt z nas nie będzie unikał pracy. Jesteśmy gotowi do działania i czekamy na zadania, którymi moglibyśmy się zająć.

Kolejnym ważnym tematem, który udało się poruszyć, była tzw. „świadomość marketingowa” - Będziemy budować świadomość marketingową od najmłodszych lat, co pozwoli na lepsze zrozumienie „medialnej otoczki”, która obecnie jest nieodłącznym elementem siatkówki w Polsce i na świecie. Chcemy od samego początku zadbać o opiekę prawną naszych zawodników i przekonać ich do tego, że działania marketingowe mogą przynieść im wiele korzyści – kontynuował Przewodniczący.

Wykorzystanie potencjału marketingowego jest niezwykle ważne, chociażby w pozyskiwaniu nowych sponsorów, którzy coraz chętniej chcą wiązać się z siatkówką - Trudny rok przed nami, bo wiele dzieje się nie tylko w sporcie, ale przede wszystkim na świecie. Mimo, że znaków zapytania jest sporo, to musimy robić swoje i wyprzedzać bieg wydarzeń, próbując przygotowywać się na różne okoliczności.  Mamy rok imprez, które musimy ograć marketingowo. To pozwoli nam zabezpieczyć środki na imprezy młodzieżowe nadane nam przez CEV oraz seniorskie na czele z FIVB Mistrzostwami Świata w Piłce Siatkowej Kobiet, które organizujemy wspólnie z Holandią – przyznał Sebastian Świderski, prezes PZPS.

Skład Wydziału Marketingu:

  • Piotr Gacek – Przewodniczący Wydziału
  • Justyna Gdowska
  • Jakub Janik
  • Waldemar Kobienia
  • Łukasz Tobys
  • Cezary Mróz
  • Robert Papis

www.pzps.pl to oficjalny serwis Polskiego Związku Piłki Siatkowej