pzps.pl, 2 września 2013

Procedury dotyczące transferów międzynarodowych.

Do rozpoczęcia procedury transferowej wymagane są następujące dokumenty:

  • pismo z klubu zatrudniającego zawodnika/ zawodniczkę z informacją, w której lidze i w rozgrywkach jakiego kraju występuje
  • zdjęcie paszportowe (skan)
  • adres e-mail zawodnika/ zawodniczki
  • skan paszportu
  • pismo z klubu macierzystego/ostatniego klubu, w którym zawodnik/ zawodniczka występował/-a w Polsce, informujące o braku zobowiązań wobec klubu.

W systemie FIVB, w sekcji CONDTIONS każdego transferu Polskiego zawodnika/ Polskiej zawodniczki, należy wpisać następujące zdanie: „The Player must be available at any time for National Team as well as for training camps according to National Federation’s request”.

UWAGA: Bez powyższej informacji oraz bez oficjalnego pisma z klubu zatrudniającego, transfery nie będą podpisywane!

Decyzją CEV, w sezonie 2013/2014, datą rozpoczęcia transferu jest 16 październik 2013 a datą zakończenia 15 maj 2014. Wszystkie transfery z datą przekraczającą wyznaczony termin będą musiały być skasowane i ponownie wpisane do systemu.

Z uwagi na fakt, iż procedura transferowa trwa około tygodnia, uprzejmie prosimy o jak najwcześniejsze załatwianie formalności.

 

Kalkulator transferowy znajduje się tutaj

 

PŁATNOŚCI ZA ZAWODNIKÓW MUSZĄ BYĆ DOKONYWANE PRZELEWEM NA KONTO PZPS, GOTÓWKI PRZYNIESIONEJ OSOBISCIE NIE BĘDZIEMY PRZYJMOWAĆ

Dane konta EUR:

Bank Millennium

Ul. Stanisława Żaryna 2a

02-593 Warszawa

SWIFT/ BIC CODE: BIGBPLPWXXX

IBAN/ ACCOUNT NO: PL29 1160 2202 0000 0000 4936 1351

www.pzps.pl to oficjalny serwis Polskiego Związku Piłki Siatkowej