abksport.pl/JU fot.abksport.pl, 1 lutego 2017

Męska reprezentacja Polski oraz PKN ORLEN, Polkomtel, Adidas – sponsorzy i partnerzy Polskiej Siatkówki znaleźli się w gronie laureatów IV edycji plebiscytu „The Champ Awards”.

Męska reprezentacja Polski oraz PKN ORLEN, Polkomtel, Adidas – sponsorzy i partnerzy Polskiej Siatkówki znaleźli się w gronie laureatów IV edycji plebiscytu „The Champ Awards”.

Znalezienie się w ścisłym gronie laureatów plebiscytu, pośród kilkuset zgłoszeń w edycji, jest zaszczytem i oznaką uznania zarówno w środowisku sportowym jak i biznesowym.

„The Champ Awards” odzwierciedla najważniejsze wydarzenia w minionym roku, a najlepsi, wzorem imprez sportowych na najwyższym poziomie, otrzymują wyróżnienia. Plebiscyt pomaga w rozwoju polskiego sportu jak również, na czym Organizatorom szczególnie zależy, łączy sport z biznesem.

Nagrodzeni w plebiscycie  „The Champ Awards” to produkty, marki, agencje, kampanie reklamowe i marketingowe, osoby oraz organizacje, którzy wyróżnili się swoją postawą, wynikami, sukcesami i znakomicie prowadzonymi działaniami marketingowymi, jak również wytyczyli nowe kierunki w rozwoju sportu i rekreacji w Polsce. To także wizjonerzy, innowatorzy, kreatorzy mający unikalne osiągnięcia na niwie powiązania sportu i biznesu.

W zakończonej, czwartej już edycji, która uwzględniała dokonania oraz działania realizowane w latach 2015/2016, nagrody odebrali m.in. przedstawiciele firm DAKO, Uniqa, Saint-Gobain Isover Polska, Grupa Lotos, Profbud, InterRisk Vienna Insurance Group, NC+, TomTom, Polkomtel, Legia Warszawa, Polski Komitet Olimpijski, Brubeck, Nessi.

Więcej informacji o plebiscycie na oficjalnej stronie: www.thechamp.abksport.pl.

 

www.pzps.pl to oficjalny serwis Polskiego Związku Piłki Siatkowej