Karolina Konaszewska, FIVB, 10 lutego 2014

Prezydent FIVB dr Ary S. Graça konsekwentnie realizuje swój program promocji i popularyzacji siatkówki. Zimowe Igrzyska Olimpijskie są doskonałą ku temu okazją.

Dr Ary S. Graça, wybrany we wrześniu 2012 roku prezydentem FIVB, realizuje swój program promowania oraz popularyzacji siatkówki. Odwiedził Soczi z okazji rozgrywanych tam Zimowych Igrzysk Olimpijskich. W czasie pobytu uczestniczył w szeregu spotkaniach m.in. z wykładowcami i studentami różnych krajów.

FIVB realizuje nową strategię marketingową. Działacze nie mają wątpliwości, że pod kierownictwem prezydenta Ary S. Graçy, siatkówka ma przed sobą innowacyjną oraz interesującą przyszłość.

Celem jest promowanie siatkówki w różnych częściach świata, nie tylko jako jednej z dyscyplin letnich igrzysk, lecz także  jako podstawowego sportu olimpijskiego i wartościowego partnera w całym Ruchu Olimpijskim.

Prezydent Graça kilkakrotnie mówił o wiodącej rolę siatkówki - jako dyscypliny, która ma się przyczyniać do aktywnego rozwoju Ruchu Olimpijskiego. Podobnie było w Soczi.

- Jako prezydent FIVB chcę podkreślić, że wkraczamy w okres licznych zmian i innowacji, których celem jest nieustanny rozwój a także umocnienie pozycji siatkówki, jako jednego z najpopularniejszych sportów. Wydaje się to istotne w kontekście igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 roku, ponieważ w Brazylii siatkówka plażowa jest jedną z kluczowych dyscyplin sportowych – mówi szef FIVB.

- Bycie nowoczesną oraz innowacyjną a także dostępną dla kibiców w każdym wieku i na całym świecie – to nasza wizja siatkówki – zaznaczył prezydent Graca.

Podkreślił on, że poprzez ciągłe innowacje i najnowsze technologie FIVB chce poszerzyć granice sportowe tej dyscypliny i zapewniać widowisko na najwyższym światowym poziomie.

- Ponadto chcemy uczynić z siatkówki sport, który inspiruje młodych ludzi z wszystkich zakątków ziemi. Nieustannie poszukujemy sposobów na pozyskiwania nowych odbiorców, rozpoczynamy współprace z partnerami, którzy umożliwią nam otwarcie się na kraje azjatyckie i afrykańskie – dodał prezydent FIVB.

Swoją wypowiedź, dr Graca zakończył uwagą na temat zmian w obrębie docierania do potencjalnych odbiorców. - Zdajemy sobie sprawę, że aby dotrzeć do nowych odbiorców, musimy być także innowacyjni w naszej komunikacji. Jest to szczególnie ważne w zaangażowaniu i wprowadzeniu do świata siatkówki ludzi młodych. Z tego względu FIVB staje się coraz aktywniejsza w sferze komunikacji społecznej – powiedział.


www.pzps.pl to oficjalny serwis Polskiego Związku Piłki Siatkowej