-
- Rozgrywki
- Rozgrywki młodzieżowe
- Imprezy PZPS
- Komunikaty
- Temp
- Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki laureatami nagrody Najlepszy Partner w Biznesie
PZPS, 24 października 2012
„Najlepszy Partner w Biznesie” to nagroda przyznawana już od dziesięciu lat przez magazyn ekonomiczny „Home&Market”. Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki zostali nagrodzeni w tegorocznej edycji konkursu za innowacyjny w skali kraju program upowszechniania sportu wśród dzieci i młodzieży, który 1 września ruszył w 128 szkołach w Polsce. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 23 października 2012 r. w hotelu Hyatt w Warszawie.
„Home&Market” od 10 lat nominuje firmy wyróżniające się na rynku i spełniające oczekiwania klientów. Zwyciężają te, które mają bogatą ofertę, innowacyjne rozwiązania, odznaczają się dużym profesjonalizmem i rzetelnością. Słowem – są uznawane przez środowisko biznesowe za godne zaufania i warte polecenia. Redakcja „Home&Market” dokonuje wyboru nominowanych na podstawie przeglądu oferty poszczególnych firm, proponujących usługi klientom instytucjonalnym oraz opinii największych przedsiębiorstw prywatnych, ankietowanych przez miesięcznik. Pod uwagę brane są osiągnięcia z ostatnich 12 miesięcy.
Polski Związek Piłki Siatkowej i Ministerstwo Sportu i Turystyki zostali docenieni w kategorii „Sport” za wspólny projekt w zakresie upowszechniania siatkówki wśród dzieci i młodzieży, którego najważniejszym elementem jest utworzenie Siatkarskich Ośrodków Szkolnych. Przypomnijmy, że łącznie systemem szkolenia objętych zostanie blisko 4,5 tys. młodych siatkarek i siatkarzy. Każdy Siatkarski Ośrodek Szkolny zostanie zaopatrzony w nowoczesny sprzęt treningowy, sfinansowane zostanie także zatrudnienie wykwalifikowanej kadry szkoleniowej oraz system rozgrywek pomiędzy szkołami, które zakwalifikują się do programu.
- Idea partnerstwa jest nierozłącznie związana z nowoczesnym sportem. Dynamiczny rozwój dyscyplin, szkolenie młodzieży oraz wzrost atrakcyjności sportowych widowisk nie byłby możliwe bez wsparcia szerokiego grona partnerów. Polska siatkówka i działalność Polskiego Związku Piłki Siatkowej, który stawia na długofalową i obopólną współpracę z partnerami, jest tego doskonałym przykładem. Przede wszystkim wymienić tu należy sponsorów, dzięki którym polska siatkówka ma zagwarantowane środki na rozwój i które pozwalają utrzymywać dyscyplinę na najwyższym, światowym poziomie – powiedział Mirosłąw Przedpełski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
Prezes PZPS podkreśla, jak ważne i cenne są partnerskie relacje z rządem. - Przykładem może być tu nagrodzony dzisiaj nagrodą Najlepszego Partnera w Biznesie program Siatkarskich Ośrodków Szkolnych, mający na celu wychowanie młodzieży i zapewnienie siatkarskich sukcesów w przyszłości – mówi prezes Przedpełski.
Sprawna organizacja życia siatkarskiego w Polsce nie byłaby możliwa bez ścisłej o dobrej współpracy z miastami, w których odbywają się siatkarskie rozgrywki. Warto przy tej okazji przypomnieć, że PZPS prowadzi obecnie przygotowania do światowej rangi wydarzeń, takich jak Mistrzostwa Europy i Mistrzostwa Świata.
- To ogromne wyzwanie i jestem przekonany, że dzięki doskonałej współpracy z władzami miast-gospodarzy, będziemy je w stanie z sukcesem zrealizować. Partnerstwo to przede wszystkim lojalność, dobra współpraca i zdolność do kompromisu. Te właśnie cechy charakteryzują współpracę Polskiego Związku Piłki Siatkowej ze wszystkimi partnerami – powiedział prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.
W tegorocznej edycji konkursu Najlepszy Partner w Biznesie 2012 – nagrodzeni zostali także m.in. PKP CARGO S.A., KGHM Polska Miedź S.A., Kredyt Bank S.A., Kraków Business Park, Exatel S.A., Krakowska Szkoła Biznesu, Urząd Miasta Łodzi, Urząd Miasta Lublina, SAS Institute Polska, TUiR "WARTA" S.A., Volkswagen Leasing Polska Sp. z o.o., Europejski Fundusz Leasingowy S.A., BRE Ubezpieczenia TUiR, Polisa Życie, Kancelaria Prawna Skarbiec, Hotel Anders, Krajowy Rejestr Długów.
W kategorii Dziennikarz nagrodę otrzymał Wojciech Szeląg – szef TV Biznes w Polsacie - za profesjonalizm, obiektywizm i rzetelność informowania opinii publicznej o świecie biznesu.
Partnerami konkursu są: Fundacja Godła Promocyjnego "Teraz Polska", Krajowa Izba Gospodarcza, Speedmail i dodatek Super Expressu "Super Biznes".
Patronami medialnymi są: Agencja informacyjna Newseria, ISB News, Gentelman, Warszawska Gazeta, Biznes Open, Gazeta Finansowa, Miejska Gazeta Informacyjna oraz portale gf24.pl, Cashcom i Kurier365.pl.
www.pzps.pl to oficjalny serwis Polskiego Związku Piłki Siatkowej